Placówka Wsparcia Dziennego w Czerwionce - Leszczynach

Nasza galeria

617
galeria

Nasza wycieczka do Węgierskiej Górki!

W dniu 6.12.19r. wychowankowie leszczyńskiej Placówki Wsparcia Dziennego wraz z wychowawcami wyruszyli na dwudniową wycieczkę do Węgierskiej Górki.
Po przybyciu na miejsce naszym oczom ukazał się przepiękny hotel "Beskidian", w którym to mieliśmy nocować. Czekał już na nas przepyszny obiad. Po posiłku każdy udał się do swojego pokoju na chwilę odpoczynku. Następnie wspólnie zeszliśmy do hotelowej świetlicy by wraz z ekipą "Na krawędzi" spędzić miło czas podczas różnego rodzaju gier i zabaw. Kolejnym punktem wycieczki był wieczorny kulig! Był to bardzo mroźny wieczór i mróz nieźle szczypał, jednak frajdy było co nie miara! Każdy z wozów rozbrzmiewał śmiechem i śpiewem. Po kuligu udaliśmy się do drewnianej wiaty, pod którą smażyły się już dla nas kiełbasy i inne pyszności. Po chwili spędzonej w pokojach, gdy wszyscy już odtajali, znowu udaliśmy się do świetlicy, gdyż odwiedził nas niezwykły gość. Tym gościem był oczywiście Św. Mikołaj! Obdarował on wszystkie dzieci słodkimi paczkami. Po tylu wrażeniach nadszedł czas na nocny odpoczynek. Wychowawcy łudzili się, iż czeka ich spokojna i przespana noc. Zapomnieli, że dzieci ładują się w ciągu 20 minut. :−)
Dzień drugi przywitał nas sporą ilością śniegu, który spadł w nocy. Rozpoczęliśmy go pysznym śniadaniem, a następnie udaliśmy się na bitwę śnieżną! Kolejnym punktem wycieczki były zajęcia profilaktyczno-edukacyjne, podczas których dzieci uczyły się jak przetrwać w trudnych warunkach i współpracować w grupie. Atrakcją dla dzieci była możliwość zobaczenia sprzętu militarnego. Po kilku godzinach spędzonych na mrozie przyszedł czas na obiad, a po nim niestety wycieczka dobiegła końca. Wychowankowie wysprzątali swoje pokoje i wyruszyliśmy w drogę powrotną.