Placówka Wsparcia Dziennego w Czerwionce - Leszczynach

UWAGA! Informujemy, że ze względu na zbliżający się remont "Zameczku", Placówka w Leszczynach została przeniesiona na czas określony do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Leszczynach. Jesteśmy "na stołówce" od godz. 13.00! Następnie po wyremontowaniu pomieszczeń w budynku przy ulicy Ks. Pojdy 84, tam będziemy dostępni w standardowych godzinach pracy placówki (tj. 9.00 — 19.00) aż do zakończenia remontu "Zameczku". W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 505 194 137

Aktualności Świetlica Działalność Regulamin Aktualności Kontakt Podziękowania



Budynek klubu sportowego
przy ul. Wolności
w Czerwionce - Leszczynach
- siedziba Placówki




Pałacyk Konrada Bartela
w Czerwionce - Leszczynach
- siedziba Placówki


Nasza galeria

Nasza galeria











572
galeria

Zajęcia plastyczne Jaki jestem?Jaka jestem w ramach Kampani ZTU w Placówce Wsparcia Dziennego w dzielnicy Czerwionka.

Pewnego kwietniowego popołudnia wychowankowie Placówki Wsparcia Dziennego w dzielnicy Czerwionka brali udział w zajęciach plastycznych w ramach Kampani Zachowaj Trzeźwy Umysł pt. Jaki jestem? Jaka jestem. Były to zajęcia dla dzieci w wieku 6-9 lat. Celem takich zajęć było kształtowanie postawy akceptacji samego siebie jak i innych osób, budowanie poczucia własnej wartości, rozwijanie twórczej inicjatywy dziecka, pomysłowości, a przede wszystkim wiary we własne siły.
Na zajęciach dzieci stworzyły swój własny kontrakt grupowy, w którym zawarte były zasady pracy w grupie, zabawa ruchowa Lustro gdzie można było wykazać się umiejętnościami wyrażania siebie i swoich emocji przy pomocy mowy niewerbalnej. Następną grą była Pantomima, której celem było pokazanie swoich mocnych stron.
Ostatnimi zajęciami, były zajęcia plastyczne, kluczowe. Celem ich było rozwijanie wyobraźni twórczej. Wychowankowie mieli za zadanie narysować na karcie pracy zwierzę, które najbardziej przypomina ich samych pod względem zachowań i cech charakteru. Po zakończonej pracy, karty pracy zostały wymieszane. Następnie każdy z uczestników losował jedną kartę i starał sie wymienić trzy cechy zwierzęcia, które jest tam narysowane.
Podsumowując zajęcia, wychowawca w formie pogadanki uświadomił dzieciom, że sa jak dwie strony medalu. Posiadają pozytywne i negatywne cechy osobowości i jak pielęgnować na co dzień bardziej te pozytywne cechy.
Zajęcia cieszyły się wielkim zaangażowaniem ze strony wychowanków, pozwalają na budowanie pozytywnego obrazu siebie.

  





Naszą placówkę
wspiera firma:





















 

|   Placówka  |   Aktualności  |   Działalność  |   Regulamin  |   Kontakt  |   Logowanie  |




Projekt i wykonanie - www.studiotomcom.pl